2012. április 23., hétfő

Névtábla fém ajtóra

Akinek fém biztonsági bejárati ajtaja van, valószínűleg hozzánk hasonlóan már szembesült az előnyei mellett a  hátrányaival is. Nevezetesen, hogy nem lehet rá hagyományos névtáblát felcsavarozni, vagy hogy a kukucskáló lyukon nem csak ki lehet látni, de kívülről egész jól be is :(
Amikor beköltöztünk a lakásba, kicsit gondban voltam a névtábla miatt: a fémbe nem lehet fúrni-faragni, összeragasztgatni meg nem akartam. Aztán véletlenül ránéztem a hűtőmágnesekre és jött az ötlet: mágneses névtábla! Csak hát mire? hogyan? A hobby boltban szétnéztem, de sajnos erre alkalmas fatáblát nem találtam, csak kerámia táblát. Amit végül megvettem.


Akril festékkel szépen(?) kipingáltam, ráfestettem a nevünket is, a hátuljára pedig két bivalyerős mágnest ragasztottam bivalyerős ragasztóval. Kell az erő, ugyanis a kerámia tábla nem éppen pehelysúlyú.


Még így is nap végére learaszolt az ajtócsapódások miatt egy-két centit. Mígnem rátoltam teljesen a kukucskáló lyukra, ami megfogja és így már nem tud vándorolni.
Hát emiatt határozottan jobb fatáblából elkészíteni.

A kukucskáló lyuk eltakarására a következő posztban térek ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése